Heippati!

...ja sori kun on ollut hiukka väliä päivityksissä, on ollut kaikenlaista tässä, ressiä, mahanpuruja ja kuumettakin pari päivää 37,9ast. Siitä huolimatta olin tänään töissä klo.10-17, eli pitkän päivän. Huomenna on lyhyempi päivä, klo.10-14. Mie vaan oon semmonen etten osaa maata ja vain olla, minun pitöää olla kunnolla kipeä että semmonen multa onnistuis.

Paidat on siinä vaiheessa että ne on nyt täällä mulla, kuvia en vaan oo päässy vielä tekemään kun täkäläisestä nettiputiikista oli musta värikasetti slut, ja niitä pitää tilata,värikasetin ostin, nähtävästi mustankin ensvkolla saan. Transfer paperia ostin lisää että varmasti riittää :)

Bluen siunaus meillä myös on nappien käytölle paitoihin. Kiitos Blue!

Syömisiä en oo kans nyt laittanu ylös kun ne menee niin samaa rataa kuin aina.Liikunnasta oon pitäny pakkopaussia kun on maha kippee.

mutta semmosia.väliaikatietoja ;)