Kiitos minunki puolesta tosta mittarin ohjeesta hälle ken sen oli Pirjolle naputellut :) Kävin hakemassa mittarin itellekkin :)

Ja ihan oikein sen katoitte, nimittäin, meidän puntari alussa valehteli sen 2kg joten jouduttiin rukkaamaan sitä. Tytön tuoreesta Neuvolapainosta tarkistettiin tuo lukema. Nyt mittari näyttää oikein, eli oon laihtunut sen 2kg tähän mennessä siitä kun aloitin. Toiveissa on saada kokonaan uus puntari.

Isäntä meinaa että paino lähtee liianki nopeaa laskeen..

Minua se ei haittaa ollenkaan, oikein tyytyväinen oon että lähteeki nopeaa, sen oon myös pistäny merkille ettei enää nahka "kiristä" eikä oo sitä ähkyä oloa mikä oli ennen.Liikkuminenki on jo hiukka sutjakampaa :)

Mie oon aina ollu pikkunen ja ketterä, mutta kun se ketteryys alkoi muuttua kömpelyydeksi niin siinä vaiheessa alkoi havahtuminen karseaan todellisuuteen ja tässä siis ollaan nyt.

Eka viikko -2kg.