Tänään oon ollu töissä Klo.10-14, tulihan siinä touhutessa hiki pariin otteeseen kun siirsin vaatteita paikasta A paikkaan B, jne. Eli hyörin päivän Kirppiksellä.

Päivä näyttää muuten tältä:

Aamu: Kaurapuuro,PV:n mansikkasoppa, Kahvi

Päivä: Wok Ateria; Beef Chinese riisillä (tulinen!) 1 Ruispala, Maito, Persikanpuolikkaita mehussa.

Ilta: 5 näkkäriä+PV:n mansikkasoppaa (kuinkas muutenkaan :))

Raput 1x10 ja 2x50

(Pitäisköhän minunki käydä taas Bluen pakeilla kun muutkin on hommanneet itelleen napin... :)

Blue siis teki mulle nopsaan napin jonka saa tosta ottaa mukaansa käydessään ken tahtoo :)) Blue on ihg!! Se on tehny mulle nappeja jo enempi ku "laki sallii" :))

Päivä on taas ollut onnistunut, ja melkein heti tähän laihikseen ryhtyessäni pistin merkille sellaisen asian, kuinka paljon helpompaa se on nyt kuin aikaisemmin,esim. pari vuotta sitten kun vedin sätkää vielä kuin korsteeni niin vuorotellen olin lopettamassa jompaa kumpaa, makean mässäystä tai tupakkaa, ja aina kun lankesin jomman kumman  päätöksen kanssa, aloin sinnitteleen toisen kanssa. Niin siis olin jatkuvasti joko tupakkalakossa tai sitten laihiksella :)

Nyt kun ei tarvi enää tapella tupakkaa vastaan nii on tosi paljon helpompi sotia läskiä vastaan, suorastaan nautinnollista (ainaki vielä..)

Täytyy muutes myöntää että tällä "Keskitysleirin ruokavaliolla" mulla suolet vinkuu tasaseen tahtiin mutta väliäpäs tuolla taustamelulla, kuhan läski palaa!!

yg335.gif